divendres, 25 d’octubre del 2013

Poesia

Avui, en la classe de COED hem hagut de fer una representació gràfica sobre com veiem la poesia.

Aquesta activitat ha sigut molt difícil ja que no sabíem ben bé com la podíem representar. En el meu cas, vaig voler representar la poesia com una gran caixa que conté tot allò que es necessita per poder elaborar un poema adequat.

Qualsevol altre persona hauria representat la poesia amb dibuixos d'amor, d'amistat, etc. Però en el meu cas he volgut ser més original i representar-la com podeu veure en la fotografia. He escollit posar totes aquelles paraules que formen la poesia, el procés que ha de tenir i el tema.

Aquí us deixo el dibuix que vaig fer:

Poesia

Des del meu punt de vista, crec que és molt interesant i difícil fer aquesta activitat. Puc dir que aquesta activitat és interessat perquè podem posar a reflexionar als nens pel fet de que han de saber com representar una paraula que és difícil de dibuixar. I per altre banda la poesia és difícil ja que és una paraula molt complexa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada