dijous, 19 de setembre del 2013

Presentació


Benvingut/da,


Sóc una alumna de primer curs de Blanquerna, he de dir que he volgut estudiar educació infantil, atès que, m'agradaria ensenyar als meus futurs alumnes com és el món en realitat, pel fet d'ajudar a cadascun a veure el món, a viure en ell i a socialitzar-se. Puc dir que aquesta decisió de voler ser mestra és vocacional i estic molt orgullosa. M’agradaria acabant sent una bona mestra.



Ja fa una setmana que hem començat les classes i avui el professor de GTIC ens ha proposat crear-nos un bloc. En aquest, us aniré explicant totes les coses que hem fet dia a dia a classe. 



Les assignatures que tinc en aquest semestre són: Plàstica, Música, COED, E.F, Seminari  i GTIC, així que el meu bloc tractarà d'aquestes sis assignatures.

Aquest any i els tres que m'esperen m'he proposat superer-me i arribar a conseguir tot el que em proposi. Des de ven petita m'he anat superant poc a poc i una pel·lícla que hem motivava molt era Mulán presisament una escena on ella es supera a ella mateixa, l'escena és aquesta:


Voy a hacer todo un hombre de ti - Mulán


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada