divendres, 20 de setembre del 2013

Qui sóc jo?

La primera classe que vam tenir de COED (gran grup), vam haver de fer una descripció de nosaltres mateixos individualment.

Aquesta activitat en un principi va ser molt difícil ja que descriure’t a tu mateix és complicat. El que jo vaig escriure en la meva descripció va ser: el que m’agradava, el que em desagradava, el que feia de petita, les meves habilitats i els meus defectes.

Descripció:

Jo soc una noia que té els cabells llargs, rossos i allisats. Els meus ulls són blaus i porto unes ulleres ben grans, ja que sinó no puc veure gaire. M'agraden els gossos, el color verd, sortir amb els meus companys i passar les tardes amb el meu xicot. El que no m’agrada és anar-me’n de festa, no m’agraden les serps.
De petita vaig fer natació, vaig competir i vaig ser una gran nadadora. Desprès, vaig fer kick boxing encara que no va durar gaire, atès que, estava en el Batxillerat i no tenia gaire temps. Sóc una mica baixeta, i prima. No m’agrada cridar gaire l’atenció, si em coneixes a fons veuràs que sóc una gran persona, que ajuda als demès sense necessitat de rebre res a canvi.
Però no sóc perfecta en tot, la veritat és que em confio massa de la gent en un primer moment i per aquesta raó a vegades acabo malament. Sóc una noia molt treballadora i alhora, no m’agrada deixar la feina per l’últim moment, encara que a vegades l’esforç no m’ha donat la recompensa que m’esperava.


Dèbora López


Com vaig poder veure, les persones no som perfectes, hi ha unes que tenen més habilitats que altres i n'hi han altres que al revés.

Gràcies a aquesta activitat, vaig poder reflexionar sobre com sóc i des d’aquell moment vaig voler canviar un seguit de defectes, com per exemple, el fet de ser molt confiada.

Des del meu punt de vista aquesta activitat és molt bona i es podria fer pels nens petits ja que és una bona forma perquè ells i els seus companys es puguin conèixer ben a fons. A més a més, aquesta activitat no l’haurien de fer només els nens petits, sinó que també ho haurien de fer alguns adults atès que no es coneixen prou bé. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada