dimarts, 31 de desembre del 2013

Tancament del bloc


Benvolguts,

Avui dia 31 de desembre del 2013, just el dia abans d'acabar l’any voldria acomiadar-me i posar fi temporalment al meu bloc.

He de dir que des de que vaig començar a publicar entrades al bloc, és a dir, des del 19 de setembre del 2013 fins avui he treballat amb molt d’esforç, il·lusió i alegria.

En un principi quan vaig saber que havíem de fer un bloc, vaig pensar que seria fàcil, entretingut i educatiu ja que mai havia tingut un. Ara me’n adono de que per tenir un bloc hem de ser curiosos, atents, saber portar la feina al dia i pensar en els lectors.

Aquesta eina m’ha fet invertir moltes hores de treball y esforç, però alhora m’ha ensenyat i he après moltes coses noves que temps enrere no coneixia.

Durant aquest període de temps, he hagut de fer entrades de cada classe que feia tant de GTIC com de COED i això m’ha ajudat atès que he pogut aprendre poc a poc tots els conceptes i refrescar de mica en mica totes les activitats, teoria i vídeos que hem vist a classe.
Aquesta experiència d'utilitzar aquesta eina ha estat satisfactòria, positiva i educativa.

Per altre banda, si parlo de l'assignatura de GTIC he de dir que, gràcies a aquesta assignatura he pogut aprendre i he pogut alhora conèixer nous programes per poder fer diferents tipus de suports audiovisuals per fer exposicions com per exemple: CampTools, Prezi, Wordle,Fluxogrames, 
Glogster, Flickr,etc.

Des del meu punt de vista l’assignatura de COED m’ha ajudat bastant, a l'hora de veure els meus defectes per poder corregir-los i arribar a l’excel·lència. M’ha ajudat a saber com portar una exposició i com poder tant dirigir la veu, com controlar els nervis.

Per últim he d’agrair als professors per haver-nos ensenyat altres eines i mètodes per comunicar-nos, i agrair també a tota la gent que ha seguit el meu bloc.


Moltes gràcies, fins aviat i bon any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada