dimecres, 6 de novembre del 2013

Anem a l'auditori?

Benvolguts un dia més al meu blog, 

Ahir, dia 5 de Novembre del 2013 vaig anar a l'Auditori amb unes companyes de la universitat.
Aquest és el primer cop que vaig escoltar una orquestra en persona, sempre ho havia vist i escoltat per la televisió ("Los conciertos de la 2").


La meva visió sobre l'espai: l'espai era molt ampla, es podia respirar silenci i tranquil·litat, es podia veure que tots els focus de llum apuntaven cap a l'escenari on es trobava l'orquestra.
Un aspecte que hem va impactar molt va ser l'actitud del públic, ja que, respectaven molt els silencis, i si havien de tossir o fer algun soroll s'esperaven fins que finalitzessin l'audició.
Al mirar l'orquestra vaig poder percebre un cert ordre i coordinació. Aquí us deixo un fotografia on podeu veure com estaven distribuïts els instruments.



Orquestra simfònica


Lo que hem va impactar, és veure en la segona part del primer acte sortir a un cor d'una porta i es situaven a darrere de l'orquestra per després cantar. Mai en  la vida havia vist una funció d’orquestra i de cor, me’n van entrar calfreds. Aquí us deixo una fotografia de una orquestra amb cor.





Orquestra amb cor


Per últim, en el segon acte he pogut observar l'orquestra, amb el cor situat com he dit avanç a darrere de l’orquestra i a una soprano i a una mezzosoprano. Quan van començar a cantar aquestes dues noies, vaig tenir un record de la meva infància, ja que, semblava la música que sempre surt al final d'una pel·lícula infanti. (La ventafocs).Aquí us deixo una imatge de la orquestra, amb cor, soprano i mezzosoprano.

Des del meu punt de vista, he de dir que aquesta és una bona forma d'aprendre els instruments, els components de l'orquestra i els sons de cada instrument. Animo a totes les persones que vagin a veure en persona una orquestra, atès que, és una activitat molt enriquidora.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada