dissabte, 2 de novembre del 2013

El Prezi

Benvolguts un altre cop al meu bloc,

Avui el professor de GTIC ens ha dit que ens féssim un comte de Prezi. El Prezi és un programa com el PowerPoint (per fer presentacions) l'única diferència és que, aquest és més complex. El professor ens ha ensenyat diversos tipus de Prezi perquè ens féssim una idea del que més tard hauríem de fer.

El Prezi serveix per interactuar amb el públic. Podem editar conjuntament amb Prerzi, és un gran suport per a explicar en alguna xerrada i es pot treballar amb metàfores visuals. Exactament això és el que hem fet a classe, un treball amb metàfora en el Prezi sobre la família. 

La meva metàfora és: "La família és com un vaixell". Perquè jo veig la família com uns components que sempre han d'estar units, atès que, cada familiar té la seva importància, la seva funció i la seva estimació igual que un vaixell, tota la tripulació te una funció determinada i si només una persona falta, el vaixell es podria enfonsar. 

Aquí un deixo el meu Prezi per que el pugueu veure:



Des del meu punt de vista, he de dir que aquesta eina és molt útil, més que el PowerPoint perquè és poden fer els treballs més ben organitzats i et permet fer més accions que el PowerPoint. Es un gran suport audiovisual, que ens pot fer guanyar molt, però també perdre, depenent de com l'utilitzis i perquè. 

Espero que us hagi agradat, i una vegada més, moltes gràcies per visitar el meu bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada