dissabte, 2 de novembre del 2013

Qui ets tú?

Hola a tots, 

A classe de COED vam fer una activitat molt divertida, vam haver d'escollir a una companya de classe per fotografiar-la i, més tard, fer una descripció d'aquesta persona.

Jo vaig escollir a la Núria, atès que, és una nova companya i tenim moltes coses en comú, vaig voler fer com una mena de film on sortís la vida diària d'ella, ja que volia fer alguna cosa innovadora per descriure-la.Com els films de pel·lícules és veuen en blanc i negre vaig canviar el color de les fotografies perquè quedes com si fos un film de veritat

La vida diaria de la Núria
                       

La vida diaria de la Núria
Una vegada vaig fer-li totes les fotografies que necessitava, les vaig seleccionar  i les vaig emmarcar. Tot seguit vaig fer la seva descripció.

 Us la deixo aquí per si voleu saber més d’ella:




Des del meu punt de vista, jo crec que aquesta activitat és molt bona per fer-la amb els nens a l'aula, ja que, això farà que els nens és relacionin, s'apiguen més del seus companys de classe i trenquin les barreres per saber més. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada