dilluns, 25 de novembre del 2013

Glogster

Benvinguts,

Avui el professor ens ha presentat noves eines i jo he utilitzat una d'elles. La eina que jo he vulgut utilitzar i experimentar amb ella és el Glogster.
Aquesta eina serveix per poder fer murals, suros o pancartes.

El primer que heu de fer és anar a la pàgina de Glogster: http://edu.glogster.com/, tot seguit us podeu fer un comte amb el correu de la vostra escola o amb el vostre propi curreu. Val la pena utilitzatr el del col·legi o universitat ja que l'utilitzeu gratuitament.

Glogster

Després podreu escollir la plantilla que mes us agradi i comensar a fer el vostre mural. Jo vaig utilitzar aquesta eina per fer una part del Bon Comunicador, per que veieu un exemple de cartell. Us deixo aquí el meu:

Treball finalitzat amb Glogster


Des del meu punt de vista aquesta eina és molt útil per fer posters o presentacions de treballs. Us animo a tots per començar a utilitzar aquesta eina tan eficaç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada