dissabte, 23 de novembre del 2013

Seminari

Benvinguts un dia més al meu bloc,

Aquesta setmana a seminari hem estat parlant i dient les nostres experiències en relació a la setmana de pràctiques. Com vau poder veure, la meva setmana de pràctiques consistia en:

1. Conferència de Jaume Cela.
   
    Travessa d’orientació: Baixador de Vallvidrera.

2. Museu MNAC.


3. Pràctiques a Arraona.


4. Pràctiques a Arraona.


5. Com sona?
    
   Conferència: Les pissarres digitals interactives i les tauletes digitals a l'aula.

Aquests 5 dies de pràctiques les vam comentar i vam dir les nostres experiències personals, ja sigui en forma de debat, ja sigui amb suports audiovisuals com el PowerPoint (per les pràctiques a Arraona) o el Prezi (per l’excursió al MNAC), etc.



Aquí podeu veure el meu Power Point que vaig utilitzar com a suport a Seminari:







I aquí podeu veure el meu Prezi que vaig utilitzar per fer la meva presentació del MNAC:






Per últim vam haver de buscar informació sobre l'espectacle que vam veure del "Com sona? " i la vam posar a un document per després a la classe de Seminari parlar-ho entre tots.




Aquesta setmana de pràctiques va ser molt enriquidora per a totes les persones, i va ser molt bo després al seminari poder reflexionar de tot el que vam fer. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada